Emaitzak: 27

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
El precio de venta no se tiene en cuenta para la valoración de almacenes, sino para el cálculo de la obtención de la cuenta de Resultados. Salmenta-prezioa ez da kontuan hartzen biltegien baloraziorako, Emaitzen kontua lortzeko kalkulurako baizik.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Los créditos por venta de inmovilizado se valorarán al precio de venta. Higiezinak saltzeagatiko kredituen balioa erosketa-prezioaren araberakoa izango da.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Fabrikazio mekanikoa (1)
En los momentos actuales el precio de venta del producto está determinado por múltiple factores de mercado, a veces no dependientes exclusivamente del fabricante sino que dependen de: Produktuaren salmenta-prezioa merkatuko hainbat faktorek zehazten dute gaur egun; faktore horiek batzuetan ez daude fabrikatzailearen mende soilik, beste faktore batzuek ere eragiten dute, esaterako:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zehar-lerroa (2)
El precio de venta nunca puede estar por debajo del precio de compra, salvo que sea una liquidación. Salmenta-prezioa ezin da inoiz erosketa-prezioaren azpitik egon, non eta ez den likidazio bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

IX El precio es un elemento técnico que puede ser gestionado como medio de activación de la venta. IX Prezioa elementu tekniko bat da, salmenta aktibatzeko bitarteko gisa kudea daitekeena.

Materiala: Sistemen integrazioa

Ostalaritza eta turismoa (17)
Escandallar significa establecer el precio de venta de una elaboración o producto culinario teniendo en cuenta los factores que integran dicha elaboración, desde los géneros que lo componen hasta otros conceptos como los costes de personal, entre otros. Kostu-dokumentua egitea da sukaldaritzako elaborazio edo produktu baten salmenta-prezioa ezartzea, kontuan hartuta, batetik, harekin lotutako faktoreak, hala nola elaborazioa osatzen duten osagaiak, eta bestetik, pertsonal-kostuak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Determinar el precio de coste o de venta de una mercancía por los factores de su producción. Salgai baten kostua edo salmenta-prezioa zehaztea, ekoizpen-faktoreak oinarri hartuta.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Según la RAE, se define escandallo como “en el régimen de tasas, determinación del precio de coste o de venta de una mercancía con relación a los factores que lo integran”. RAEk honela definitzen du kostu-dokumentua egiteko ekintza: tasa-erregimenean, salgai baten kostua edo salmenta-prezioa zehaztea, hura osatzen duten faktoreekin lotuta.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

En este punto se calcula la obtención del beneficio bruto o margen bruto de explotación, el precio de venta al público teórico y real, el Impuesto Sobre el Valor Añadido (IVA), el precio final redondeado y el Food cost, a estudiar más profundamente en otros módulos profesionales del presente ciclo formativo. Atal horretan, hauek kalkulatzen dira: ustiapenaren mozkin gordina edo marjina gordina; publikoarentzako salmenta-prezio teorikoa eta benetakoa; balio erantsiaren gaineko zerga (BEZ); amaierako prezio biribildua; eta food costa. Azken hori sakonago azalduko da heziketa-ziklo honetako beste prestakuntza-modulu batzuetan.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Food cost: concepto sajón que determina el porcentaje del precio de venta teórico utilizado para cubrir costes de materias primas. Oscila el 35%, aunque de forma excepcional puede ser superior o inferior según el precio del género o elaboración culinaria, el establecimiento, el margen de beneficios marcados por la empresa, etc. Food costa. Saxoi jatorriko kontzeptua da, eta lehengaien kostuak estaltzeko erabiltzen den salmenta-prezio teorikoaren ehunekoa adierazten du. % 35 ingurukoa izan ohi da, baina salbuespen-kasuetan handiagoa edo txikiagoa izan daiteke, zenbait faktoreren arabera: lehengaiaren edo elaborazioaren prezioa, establezimenduaren ezaugarriak, enpresak ezarritako mozkin-marjina, etab.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Coeficiente multiplicador y precio de venta. Koefiziente biderkatzailea eta salmenta-prezioa.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La seguridad de respetar los costes de provisión, los costes de producción y el precio de venta. Hornidura-kostuei, ekoizpen-kostuei eta salmenta-prezioari eutsiko zaiela bermatzen da.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La necesidad y la importancia de tener conocimientos sobre el coste y la calidad de las materias primas con respecto a su precio de venta. Lehengaien kostuari eta kalitateari buruzko ezagutzak izatearen beharra eta garrantzia, salmenta-prezioarekin lotuta.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Fase 1. Lanzamiento: en esta etapa de introducción o lanzamiento del producto, el nivel de ventas suele ser bajo, ya que el precio se suele emplear como herramienta de reclamo para aumentar el nivel de ventas. 1. Fasea. Merkaturatzea. Produktua merkaturatzeko fase horretan, salmenten bolumena txikia izaten da, eta salmentak handitzeko eta bezeroak erakartzeko tresna gisa erabiltzen da prezioa.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Escandallar significa establecer el precio de venta de una elaboración o producto culinario teniendo en cuenta los factores que integran dicha elaboración, desde los géneros que lo componen hasta otros conceptos como los costes de personal, entre otros. Kostu-dokumentua egitea da sukaldaritzako elaborazio edo produktu baten salmenta-prezioa ezartzea, kontuan hartuta, batetik, harekin lotutako faktoreak, hala nola elaborazioa osatzen duten osagaiak, eta bestetik, pertsonal-kostuak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx